Ahad, 27 Jun 2021

Pertukaran Topik Secara Tiba-tiba

Sebelum makan malam tadi.

Zauji: Biey, nanti tolong buatkan, sunquick.

Aku: Okay.

Zauji: Sebenarnya ada lagi jenama yang lagi murah dari ni.

Aku: Apa?

Zauji: Macam jenama mega juga. Abang tak nak beli.

Aku: Apa dia?

Zauji: Ni, minyak hitam.

Aku: Oohhh... minyak hitam.

Ha'ah. Laki aku memang selalu tukar topik tanpa pemberitahuan.

Aku tadi membayangkan air sunquick tu ada jenama lain. Aku dah standby nak kata, tak payah beli jenama lain, takut tak sedap. Aku telan semula kata-kata tu.

Ni ha aku share minyak hitam motor yang zauji order di Shopee.

Tengok sini: https://invol.co/cl5o925

Minyak hitam pun kitorang dah malas cari di kedai. Order online ja tiap bulan.

Pasal sunquick tadi, dah nak hidang makan malam tiba-tiba zauji kata tak payah buat air. Alasannya, dia malas nak layan anak-anak berebut air.

#nathirah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...