Jumaat, 26 Oktober 2018

Trigger Dengan Coding

Astaghfirullah al azim... Aku dalam mood susun atur blog aku ni. Lama sangat terbiar, mana-mana yang perlu buang tu, aku buang lah. Ada yang perlu update atau tambah. Sebahagian yang aku update dan tambah tu ada guna code html sikit. Html ringkas, tiada apa lah. Copy & paste ja pun.

Sampai satu benda ni aku ingat nak tambah. Sekali aku check caranya, perlu buka html layout dan edit dalam html tu. Tiba-tiba aku rasa terganggu tengok code html tu. Aku tak boleh tangkap mana yang nak diubah suai dan mana yang statik. Hampir-hampir aku kena panic attack. Segera aku scoll arah lain sebab aku tiba-tiba rasa tak kuat.

Mungkin aku perlu slow-slow nak aktif semula blogging ni. Lama sangat tinggal, jiwa aku dah rasa janggal. Terkejut agaknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...