Selasa, 1 Mac 2011

CONTEST PENGALAMAN MENYERTAI CONTEST

Tarikh tutup 3 Mac 2011

Nak join, klik sini.
Aku tag:

Ok... Ini pengalaman aku menyertai contest.

Aku cerita santai vs ringkas saja k. Hehehe...
Aku ni jenis kalau nak join contest tu,  aku tengok dulu contest tu aku minat join atau tidak. Lepas tu, aku tengok hadiahnya. Hehehe... Tapi, setakat ni, ok-ok saja aku join. Dah banyak aku join pun, tak pernah menang. Hakhakhak... Aku lebih suka join contest gambar, puisi, atau cerpen. Tapi, tak pernah menang walau satu contest pun. Tak la aku kisah sangat. Ibu aku selalu recommend segala macam contest yang dia join, sampai ada satu part aku join contest Me & My Teddy Contest. Nak tengok, klik sini. Aku saja ja join nak tambah entri baru... padahal aku bergambar dengan teddy bear kat Milimewah Superstore. Hahahaha... Tapi, aku tak tipu... Aku bagitau dalam entri aku tu yang teddy bear tu milik supermarket. Sekalinya, penyertaan aku disqualified geng. Hahahaha... padan muka kau TyRah. Tapi, aku tak kisah pun... Sebab aku saja-saja ja join. Bukan harap sangat nak menang... Sejak kes tu, aku selalu check mana-mana contest yang aku nak join. Pernah aku batalkan nak join satu contest yang aku tertarik nak join. Aku batalkan tu pun disebabkan area penghantaran kat kawasan semenanjung ja. Huhuhuhu... aku kat Labuan.

Oh ya, akan tetapi,,, walau tak pernah menang mana-mana contest, aku tetap pernah dapat hadiah dari contest. Ni ha Saguhati PERTANDINGAN MENULIS CERITA PENDEK (CERPEN) BERILHAMKAN LIRIK LAGU. Penganjurnya bagi saguhati kepada semua peserta contest. Berbaloi la kan. Sekurang-kurangnya terbayar juga cerpen penyertaan semua peserta. Karya tu berharga juga tau. Sebab tu dilarang ciplak-ciplak karya orang. Nak tengok penyertaan aku, klik sini.

Hadiahnya:
Surah Yassin yang ditempah khas bersama penanda buku MPH
Ini pula yang ditaip pada muka surat pertama buku Yassin ni
Ok... begitulah cerita aku... Hehehe...
TAMAT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...