Ahad, 28 Oktober 2018

Lupa

Malam semalam zauji bawa jalan-jalan di NSK Kuchai Lama. Saja bawa anak bermain di pusat hiburan kanak-kanak tu. Lepas tu makan di MarryBrown.
  
Makan aiskrim, set ayam, french fries. Zauji makan nasi kari kapitan MarryBrown. Walaupun ayam ja. Di rumah pun masak ayam salut tepung. Tapi direhatkan dari memasak tu buat lagi tambah sedap.

Tengah makan sambil bersembang, zauji cakap pasal urine pregnancy test (upt). Dia bagitau pernah beli di Watson, Taman Desa, murah. Katanya masa tu Syakirin dah ada, tapi beli sebab sangka ada lekat baru.

Masalahnya, tiada dalam memori aku walau sedikit pun. Aku ingat pasal aku pernah beli upt di 7eleven yang mahal tu. Tapi di StarParc Point masa aku kerja. Aku tak ingat situasi yang zauji cakapkan. Aku lost lagi.

Lepas dari NSK, zauji bawa aku ke Watson tu sebelum balik. Tak jauh pun dari rumah sebab kami memang tinggal di Taman Desa. Aku masih tak boleh recall memory. Kami ke Watson tu nak beli upt lagi. Awal lagi sebenarnya dari kitaran period. Tapi memenuhi keinginan suami, baru-baru ni dia mimpi kami dapat baby girl.

Pagi ni aku buat test, result negative. Kalau ada rezeki tu, nanti adalah. Aku dah pesan zauji awal-awal semalam, janhan terlalu mengharap, aku takut dia kecewa nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...