Sabtu, 19 Disember 2009

Menarik Untuk Anda!!! Contest Confirm Dapat Hadiah Untuk Blogger...

Tentu korang hairan kan, apa sakit aku tiba-tiba buat tajuk entri macam kat atas tu...?
Dahlah sebelum ni aku jarang nak tulis entri kat blog ni... tiba-tiba pula malam ni aku tulis entri macam ni... Agak-agak adik aku (Wathiqah) dalam gambar di atas tu pun tertanya-tanya juga kah? Hahahahaha...
Bukan apa sangat pun... aku nak sampaikan mesej kat bawah ni untuk para pembaca bertuah blog aku yang tak seberapa ni...

Hai. Kawan saya nama Adney ada buat contest. Contest dia ni pelik sikit. Apa yang saya tahu saya join saja dan saya kompem-kompem dapat hadiah. Dapat TOPUP FREE, dapat DUIT FREE, dapat TEMPLATE FREE.

Kalau nak tahu lagi pasal contest ni boleh rujuk sendiri di laman blog saudara Adney sendiri di sini.

Pelik tak mesej aku tu? Hehehe... jangan korang kata aku gila, sudah...
Marilah sama-sama kita meriahkan contest ni. Mudah saja tau... segala maklumat dah ada kat link di atas tu. Yang pasti korang tetap layak join. Nak tau sebabnya? Click sahaja link kat atas tu... ^_^
P/S: Kalau Wathiqah ada blog, Wathiqah pun confirm join sekali... Wakakaka...

Tengok tu, Wathiqah pun ajak join sekali... hehehe...
Sebab umur dia tahun ni dah masuk 3 tahun la... :D :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...