Selasa, 22 Disember 2009

BLACK & WHITE PHOTO Contest

Contest lagi??? Hahahaha... Ada orang kata aku ni dah 'gila contest'. Wakakaka... sekurang-kurangnya, terisi juga blog aku ni daripada sunyi ja kan.
Hmm... Ini pula contest gambar hitam putih (aku translatekan pula black & white tu :D) yang dianjurkan oleh blog For.Your.Eyes.Only. Anda boleh click banner kat atas tu untuk makluman lanjut mengenai contest ini atau untuk menyertai contest ini.


Inilah dia gambar aku:

Kenapa aku pilih gambar ini ya? Orang lain pilih gambar cun-cun, aku pula pilih yang ni ja.
Sebab aku suka simple. Aku tak suka keadaan yang banyak cerewet sangat. Gambar pun dah hitam putih. Kata orang, hitam itu menawan, dan aku sendiri memang minat dengan warna hitam... jadi kira cukuplah kan :D
Kat gambar aku tu menunjukkan aku pegang handphone aku yang warna hitam tu kan (memang warna hitam tau). Maksudnya, aku selalu main mesej guna handphone. Tidak lain, tidak bukan, dengan Khairul Anwar la... hehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...