Rabu, 13 Mei 2009

YM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bengang fikiran aku hari ni...
YM aku buat hal. Kawan aku kata, tu virus. Kalau betul tu virus, memang virus tu tak guna betul!!! Adakah patut guna nama aku (ym) untuk hantar link-link tak senonoh.

Tu kes virus. Hari ni, bukan hanya kes virus tu saja. Kan link tu dihantar kepada senarai kawan kat ym aku. So, aku minta maaf lah kat semua kawan aku dan bagitau itu bukan aku yang hantar. Sekali tadi, ada pulak seorang mamat sot ni, dia kata aku sekadar berpura-pura. Jadi, kononnya aku yang hantar link semua tu. Aii... cari pasal betul tu orang. Siap mengutuk aku lagi. Last-last, malas aku nak layan. Sampai ke jam 5 lebih (petang), dia mengata aku lagi. Memang mereng lah tu orang. Sudah aku langsung tak jawab instant message dia, dia minta maaflah konon. Tapi, ter-sayang-sayang. Ergh... Malas aku nak peduli... biarlah dia. Memang dia tu jenis yang 'gatal' kan. Apa aku mau peduli...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...