Selasa, 26 April 2011

PENULIS SENJA BUAT SEGMEN PULAK DAH


Pulak dah... tajuk pun semacam. Abang PS la yang bagi syarat tulis tajuk macam ni. Hahahaha...
Abaikan ja... Hehehe...

Nak join, klik sini. Tamat pada 26 April 2011 jam 6 pagi.


Ok. Apa yang aku suka dan tak suka kat blog Abang PS tu...?

Yang aku suka: Blog Abang PS bertimbun puisi. Semua best-best. Hehehe... Yang lagi best ada saja idea puisi dia... Macam air ja. =D Kalau nak dijadikan rujukan pun sesuai. Hehehe...

Yang aku tak suka: Emmmmm... tak ada la rasanya. Apa yang aku tak suka dalam blog dia ya? Tak ada la, Abang PS. Heee...

Done!

Aku suka kata-kata Abang PS yang ni: 
"Menulis lah dengan hati .. kerana menulis dengan hati akan memberi kesan mendalam kepada pembaca"

Dan aku suka petikan puisi Abang PS yang ni:
aku hanyalah sebaris puisi
temanku kata kawanku aksara
bernyanyi dan menari
meski dengan airmata
(dipetik dari puisi "Aku Hanya Sebaris Puisi")

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...