Khamis, 21 April 2011

JOM JOIN FOTO PUISI PENULIS SENJA

Tarikh tutup 22 April 2011
Klik sini untuk join.

Dalam banyak-banyak puisi Penulis Senja ni, semua pun best. Hehehehe... Aku nak pilih pun jadi bingung. Sebab banyak sangat yang aku suka. Tapi, Penulis Senja suruh pilih satu ja. Hohohoho...
Oleh kerana aku minat sangat puisi yang mempunyai bait-bait yang unik, aku cari puisi yang ada petikan puisi kat banner di atas tu. Akhirnya aku jumpa.

Aku pilih puisi: Aku Hanya Sebaris Puisi (klik untuk baca puisi tersebut)

Kenapa aku pilih puisi ini?
Sebab puisi ni tentang puisi. Hehehehe... Aku minat puisi. Olahan puisi ni pula nampak menarik dan kreatif. Terus terpikat. Hehehe...

Ok. Pasal header baru Penulis Senja tu. Macam yang kata mengenai puisi "Aku Hanya Sebaris Puisi" tu, begitulah juga dengan header-nya. Kreatif. Temanya sesuai dengan nama pena Penulis Senja.

^-^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...