Isnin, 21 Februari 2011

:: Be urSelf Contest ::

Tarikh tutup contest ni, 24 Februari 2011

Nak join klik sini. =)

Aku tag 3 orang (memang serumah dengan aku.. hohoho):

Ok... gambar aku:

Ini cerita dia:
Yang kiri tu, aku kat Muzium Chimney W.P Labuan. Dengan keluarga jalan-jalan kat kawasan bersejarah arang batu Labuan ni. Ini kali kedua aku datang sini. Kali pertama tahun 2009... tak ada kamera nak bergambar. Okey, aku memang suka pose macam tu kalau ada tempat nak sadaikan siku aku tu... hehehe...
Yang tengah tu, aku kat pantai Kampung Sungai Miri W.P Labuan. Aku dengan adik aku yang tingkatan dua tu memang gila bergambar. Dia capture aku, aku capture dia. Hehehe... Ha... ni pose yang aku selalu buat mengikut fesyen baju aku yang sentiasa simple tu.
Kat kanan tu, aku kat tangga naik menuju Water World, Sabah. Waktu cuti-cuti hujung tahun 2010 lepas aku habis SPM. Sebenarnya gambar ramai-ramai tu. Semenjak entah bila ni, aku dah terbiasa bergambar dengan jari tunjuk peace macam tu. Pose kaki naik sebelah tu dah jadi favorite aku kalau jumpa tempat bertingkat. Hahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...