Rabu, 24 Jun 2009

24 Jun 2009 (Rabu)

P/s: Click pada gambar untuk membesarkan gambar...

Hari ni hari Rabu. Hari Kokurikulum. Tapi, tak pulak ramai yang pakai baju unit beruniform masing-masing di kelas aku ni... Mungkin disebabkan waktu hujan pagi tadi.

Gambar-gambar yang aku upload ni gambar-gambar hari ni...


Suasana tiada guru. Satu ni ja yang ada untuk keadaan pelajar semasa tiada guru. Hehehe...
Masa matapelajaran pertama awal pagi, Sains, tiada guru. Mungkin Encik Hisham sibuk menguruskan Karnival Sains dan Matematik Sekolah-sekolah yang diadakan di sekolah aku ni.


Buang tabiat kan... Ni lah masking tape yang dilekatkan di meja aku dan aku tulis sedemikian. Hahaha... kata orang, jealous, buat sendiri. Ni kes jealous tengok si Azrinah buat macam tu kat atas meja dia lah ni. Trend kawan-kawan aku, lekat nama atas meja guna masking tape. Yang kat sebelah tulisan 'Tyra' tu meja Azrinah. Jadi, masking tape kat sebelah tu milik Azrinah lah. Kat atas meja Azrinah, ada 5 kalau aku tak silap dia buat. Termasuk nama Perkasa dan teman lelaki barunya. Isy999... Aku cuma lekat dua ni ja.


Muka poyo..?.. gambar diri sendiri...
Aku pakai t-shirt hitam >> silat. Tapi, aku lapis dengan baju sejuk. Sejuk rasanya...


Yang banyak ni pulak suasana menghias kelas. Ni masa matapelajaran Sejarah. Guru sejarah kami, Puan Norizah Piut merupakan guru kelas kami. Kami yang cadang nak sambung menghias kelas yang sekian lama tergendala ni. Jadi, cikgu pun setujulah.


P/s: Semua gambar di atas ni aku yang capture... Sebab tu tiada muka aku dalam suasana ramai-ramai tu... Gambar-gambar di sekolah sebelum ni yang pernah aku upload tu bukan aku yang capture.

P/s/s: Sebenarnya aku masih tertunggu-tunggu gambar-gambar sebelum cuti sekolah hari tu. Alahai, Effa. Gambar-gambar terbaru ni kau dah bagi, gambar-gambar lama kau tak hantar pula. Pelupa saja budak ni...


*** Hari ini Birthday adik bongsu aku, Nurwathiqah Masturah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...