Rabu, 9 Jun 2010

Kembara Sastera PERWILA

Entri kali ini hanya untuk pemberitahuan sahaja...

10 hingga 13 Jun 2010 (Khamis-Ahad), aku akan menyertai Program Kembara Sastera dalam rombongan Persatuan Penulis Wilayah Persekutuan Labuan (PERWILA). Sepanjang program tu aku tak akan ada di rumah (memang la tak ada kalau dah aku dalam kembara... hahahah...). Tapi, sepanjang perjalanan tu, blog aku ni akan post entri baru secara automatik.

Dalam entri-entri tu nanti ada entri tazkirah dan sebagainya. Dan aku juga menyelitkan entri nota perjalanan kami sepanjang Kembara Sastera tersebut... Jadi, awal-awal aku minta maaf kalau ada kesilapan dalam entri tu nanti sebab entri nota perjalanan kami tu hanyalah jangkaan sahaja. Bukan secara tepat.

Kepada yang ingin menghubungi aku (kalau ada apa-apa penting), boleh hubungi aku di nombor 019-8044993 (celcom) atau 012-8327939 (maxis). Tapi, lagi bagus bagi sesiapa yang ada MOKO.mobi. Boleh chat free di room aku. Moko ni biasa digunakan oleh pengguna maxis. 

Penerangan buat pengguna baru:
Masuk ja kat internet dalam fon tu (Home), lepas tu masuk kat link Community...
Kemudian, kat senarai Social Networks ada link Moko.Mobi... masuk la dalam tu.

Kat Moko, nickname aku RwijaTeyra_LsxM
Kepada pengguna Moko, add la aku k... Hehehe... (sempat pula promote budak ni...)

Ok... itu saja... tata... Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...