Khamis, 24 Januari 2019

Posting Merapu

First post untuk 2019. Tak ada ucapan tahun baru sebab aku merayau tahun baru hari tu naik Bukit Tinggi Pahang. Dapat pula ucapan Happy New York" dari sahabat aku yang paling pelik, Faiz. Hahaha... Istimewa sungguh 🤣

Hari ni, saja nak merapu. Akhir-akhir ni mood aku turun naik. Tapi paling aku malas apabila mood down tu datang. Rasa nak melekat je kat lantai. Tapi aku lebih memilih lekat atas katil la, kat lantai tu buat urat-urat aku terseliuh.

Aku bingung sebab dalam satu masa, pelbagai idea datang dalam kepala otak aku. Tapi satu pun aku tak mampu laksanakan dalam keadaan diri aku sendiri macam ke arah tidak terurus.

Mungkin sebab mood aku dah terlalu high masa bercuti ke Cameron Highlands sempena cuti Thaipusam hari tu, habis bercuti ja terus mood aku drop rendah. Mudah-mudahan tak berlarutan lah. Penay juga menghadap mood yang macam 'malas' ni. Sebab aku kena buat kerja juga. Tapi bila nak buat sesuatu, terasa kosong dan bingung. Allah... Dugaan sungguh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...