Sunday, December 5, 2010

Contest Mata Paling Menawan

Apa pula ni Thirah? Ada-ada saja la kau ni... hahahaha...
Kali ni aku nak join contest lagi. Contest apa pula lagi?

Kalau korang pun nak join, klik sini.
Tarikh tutup, hari ni, 5 Disember 2010 sebelum jam 12 malam


Aku nak pilih gambar ini;
Kalau tak salah aku, gambar ni pertama kali aku masukkan dalam blog ni kan.
Padahal gambar ni dah tersebar dah kat banyak laman sosial yang aku join. Hehehe...

Kenapa aku rasa mata aku ni menawan?
Apa jawapannya ya? Hehehe... Satu perenggan ja kan... ini jawapannya:
Aku rasa mata aku ni menawan kerana, sepasang mata aku ni dah sempurna dikurniakan oleh Allah SWT. Tak perlu ditambah-tambah lagi. Walaupun rabun, alhamdulillah aku masih boleh melihat segala macam perkara termasuklah yang tersirat. Hehehe...

Menawan ke Cik Athirah ooi?
Aku tengok macam garang feat ganas ja tu... siap pegang pisau lagi tu. hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...