Monday, July 13, 2009

Isnin >> 13 Julai 2009

Hmph! Aku kira mau tulis nota Pendidikan Al-Quran as-Sunnah (PQS) untuk tajuk Wasiat Luqman al-Hakim dan Nuzul Al-Quran. Sekali buku teks aku masih lagi kat ustazah yang merupakan guru ganti Ustazah Siti Sarah yang sedang cuti bersalin la...

Disebabkan di W.P Labuan ni hanya sekolah kami sahaja yang mempunyai pelajaran PQS dan PSI (Pendidikan Syariah Islamiah), jadi, kami mengalami kekurangan buku teks untuk dua mata pelajaran tersebut. Sebab tu kalau ada guru ganti, dorang terpaksa pinjam buku teks pelajar. Tu ok sikit. Yang lagi teruk, pelajar tidak ada buku teks. Bilik Operasi SPBT sekolah dah kehabisan stok buku teks untuk 2 mata pelajaran tu. Aduuiii...

Kalau aku nak tulis nota-nota bagi kedua-dua tajuk tu, terpaksalah tunggu ustazah siap semak buku nota/latihan PQS yang aku hantar tadi tu lah. Huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...