Monday, April 29, 2013

NAA???

Malam ni sebelum NAA tidur, nak update sikit pasal pertukaran ganti nama 'aku' kepada 'NAA'. Nak cerita la ni apa maksud di sebalik 'NAA' tu.

Mungkin ada yang dah boleh agak atau mungkin ada yang masih tertanya-tanya apa 'NAA' tu? Hohoho...
NAA ni singkatan yang dah singkat dah bagi nama NAA. Perasan tak nama pena NAA ialah N Athirah Al-Labuani. Kan NAA tu. Hehehe...
Bukan setakat nama pena je tau. Tengok kat nama penuh NAA pula, Nurfatihah Athirah binti Abbas. Nampak tak?

Itulah dia pengenalan untuk 'NAA'. Tiba-tiba pula rasa janggal nak guna ganti nama 'aku' waktu update entri pagi tadi. Mungkin terasa agak kurang ceria kot. Hahaha...

Ok. Selamat malam semua warga asia. Nak tidur dulu. Esok pagi ada kuliah. Sayang semua...

No comments:

Post a Comment

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...