Jumaat, 15 Februari 2013

Yuhuu... Jenguk sebentar

Hehehehe... Saja-saja je nak jenguk-jenguk blog ni. Rasa rindu pula dengan dunia blogging. Tapi kesibukan dalam dunia kolej membataskan waktu untuk aku dating dengan blog kesayangan aku ni...

Masa aku menaip entri ini pun sebenarnya aku sedang menunggu masakan aku siap. Lepas tu boleh makan... Hehehe... Dah lapar ni... Kalau lah bilik hostel aku ni ada peti sejuk, macam-macam aku boleh masak walaupun sekadar menggunakan periuk nasi. Tapi apa boleh buat, makanan tin dan bahan kering je boleh letak kat bilik ni... Huhuhuhu... Beginilah nasib budak asrama...

Dan lagi, aku sebenarnya menunggu ambuyat -.-"
Aku minta ibu aku pos-kan ke kolej aku ni. Minggu lepas hari Jumaat ayah pos. Ahad, Isnin, Selasa cuti Tahun Baru Cina, hari Rabu barang pos aku dari Labuan tu dah arrive kat Pejabar PosLaju Kajang. Tapi sudahnya sampai ke hari Jumaat still kat PPL Kajang! WHAT THE?! Nak tak nak aku terpaksa ambil inisiatif lain untuk mendapatkan barang aku tu. Makanan tu... Siap ada KitKat, coklat kegemaran aku lagi. Dah seminggu ni geng. Tak boleh jadi ni! Pertama kali barang yang keluarga aku kirim tak sampai ke kolej. Selalunya PosLaju ambil masa sehari je kan. Kenapa dah jadi PosLambat pula ni?! Tukar nama je la ooiii...

Ambuyat oh ambuyat. Aku dah mengidam ni. Dengan supervisor Final Year Project aku pun dah mengidam sekali (lelaki pun ada mengidam ae?)

Ambuyat yang siap ditumpah (bancuh). Ambuyat = sagu
Gambar Hiasan yang dicilok dari Cik GoogleImage
Ada masa nanti aku nak pos entri mengenai ambuyat la pula... Tapi nak tunggu ambuyat aku sampai dulu... Cepat-cepat la sampai kat aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...