Tuesday, September 4, 2012

Dunia Kolej

Salam ceria, dunia!

Setelah sekian lama aku menghilang...
Aku ni macam biskut kan, kejap ada, kejap tak ada. Al-maklumlah berada di dunia kolej ni, sibuk je memanjang.

Sibuk pelajaran, sibuk tugasan, test, assignment jangan cakap la ~ berlambak. Banyak lagi kerja tak siap ni. Huh! Penat... Ni pun tengah nak realese tension je...

Semenjak masuk dunia kolej ni, karya aku pun dah berkurangan. Selak-selak folder aku kat lappy, ada novel planning da... Baca prolog, fuh! Boleh tahan! Aku kah punya ayat ni...? Hahahaha...

Sekarang aku nak cuba sambung penulisan karya aku walaupun dalam kesibukan kerja-kerja kolej ni. Nak juga cuba nasib kalau-kalau karya aku menjadi pilihan penerbit. Ada la juga pendapatan sampingan kan... Kalau ada rezeki aku la...

Aku tengah angan-angan nak dapat handphone baru ni!. Nak Sony Ericsson XPeria Mini yang ada GPS tu. Hohohoho... orang lain sibuk dengan Samsung Galaxy, aku nak XPeria pula... Aah...! Tak kira. Aku nak juga XPeria Mini tu. Nak yang original. Tak nak China punya. Leceh lah pakai handphone China ni. Lagi bagus pakai Nokia yang ada torch light tu ja.

Agak-agak ada tak yang nak belikan aku XPeria tu ae? Hahahaha... ala.. tak sampai RM500 pun.
>> Jangan haraplah! -_-"

No comments:

Post a Comment

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...