Jumaat, 25 Mac 2011

Our Memory Photo Contest

Tarikh tutup contest ini diawalkan pada tarikh hari ini, 25 Mac 2011 malam ini.

Ok.Aku join OUR MEMORY PHOTO CONTEST dari blog Cik Ain.

Nak join, cepat klik sini.
Aku tag:

Berikut adalah gambar yang aku pertaruhkan:
Nampak aku? Aku kat dua dari kanan hadapan tu. Siap tunjuk 'peace' lagi. Warna baju agak gelap sebab aku pakai baju pengawas biru... bukan baju sekolah putih.
Ala... rindunya kenangan ni!!!!!!!!!

Ok. Cik Ain ada tanya kenapa gambar yang dipertaruhkan ni dipilih. So, jawapannya:

Aku pilih gambar ni sebab aku rindu sangat-sangat zaman sekolah aku. Gambar ni pula adalah gambar hari terakhir kami bergelar pelajar SMK Mutiara, pada 16 Disember 2010. Ni lepas habis jawab kertas SPM Pendidikan Al-Quran dan As-Sunnah la ni.

 Rindu... rindu... rindu... rindu...

Tak lama lagi kami ikut haluan masing-masing. Yang sambung belajar, pergi sambung belajar... Yang kerja, terus kerja... Susah dah nak jumpa... Huhuhuhu... Hibiscus Kancang dalam kenangan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...