Ahad, 30 Januari 2011

pabila photo mula.... ber...cerita

 
 Apa ni? Hehehehe...
Kali ni aku join contest "pabila photo mula.... ber...cerita" 

Gambar yang dikehendaki, berpasangan tau. Minimum satu gambar, maksimum dua gambar.
Kemudian letak caption dialog.

Tarikh tutup: 31 Januari 2011
Nak join, klik sini.

Aku tag:


Berikut ialah gambar aku:
Putri itu, aku lah =)
Ijal tu, Shahrizal, kami berdua sama-sama Putera-puteri Pelangi Merah Gayong.

Ijal: Putri, mari sini aku suapkan kau ayam goreng ni. Sedap...
Putri: Yea! Abang Jajal mau suap aku.
Ijal: Hehehe... ada orang ambil gambar kita la...
Putri: Haa...?

Ijal: Putri, tolong aku kipaskan asap ni. Berasap sangat. Susah aku mau nampak ayam yang kita salai ni.
Putri: Eeiihh! Semua aku yang nak kena buat. Tu la.. tadi aku nak tolong, kau degil. Jap aku ambil kipas ni dulu.
Ijal: Ala... jangan la marah. Kita kan dah janji pakai baju sama warna.
Putri: Mengada.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...