Khamis, 30 Disember 2010

edit fOto cOntEst


Kali ini aku join edit phOto cOntEst anjuran Qaseh Dalia Adelia...

tarikh tutup :
31 DISEMBER 2010
pemenang akan diumukan pada
8 JANUARI 2011

Nak join, klik sini.

Aku tag:

So, gambar yang aku edit ialah...

Yang ini sebelum edit:
Nampak tak yang kat tengah-tengah tu?
Hohohoho... kalau tak nampak, tengok gambar kat bawah pula:
Ok. Dah nampak kan!
Kalau tengok gambar kat atas ni, aku masih pakai tali pinggang warna hijau.
Maksudnya aku masih peringkat Pelangi Hijau la dalam PSSGM.
Yang kat belakang aku tu, Asfadillah, masih peringkat asas lagi waktu ni.

Ok tengok kat bawah ni:
Haa... gambar ni dah menunjukkan aku pakai tali pinggang merah, sesuai dengan peringkat aku sekarang dalam PSSGM, Pelangi Merah.
Dan Asfadillah sekarang dah pakai tali pinggang putih, peringkat Awan Putih.
Tapi, aku bukan nak pertaruhkan gambar ni.



Tengok kat bawah!



Ok... edit punya edit, hasilnya inilah:
Haa! Inilah lambang kumpulan kami, PENDEKAR!
Tapi, dalam gambar ni hanya ada aku dan Asfadillah sahaja.
Pendekar PutriTyRah itu, aku, senior dalam group ni.
Pendekar HISOKANI itu, Asfadillah, owner group ni
Bersama dengan haiwan masing-masing.

Hehehe... aku edit guna imikimi.com...

P/s: Ops! Maksud kumpulan PENDEKAR tu, ahli-ahlinya bukanlah dari gambar asal kat atas tu. Dalam gambar di atas tu hanya ada tiga orang ahli daripada group PENDEKAR... Seorang lagi tu, adik aku yang tingkatan 3, Zafirah, perempuan yang seorang lagi dalam gambar tu.

1 ulasan:

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...