Rabu, 15 Disember 2010

Di-Tag oleh IERA AFZU

Hohohoho... ini pertama kali aku memenuhi tag blogger. Huhuhu... IERA AFZU di-tag oleh Puteri. Kemudian, IERA tag Puteri lagi... hohoho... Ops... Puteri kedua tu maksud aku adalah aku... kerana, itulah nama panggilan aku berdasarkan nama Siti Puteri Rawija (nama sejak dalam kandungan...tapi bukan nama dalam kad pengenalan).

Inilah soalan dan jawapannya...


Nama blog dan kenapa itu dipilih:


Catatan Penulis Remaja Muslimah nama blog aku. Kenapa dipilih? Kerana blog ini memaparkan catatan-catatan (tak kira la karya, diari atau apa-apa artikel pun) daripada aku yang merupakan penulis remaja di Labuan (bukanlah penulis popular seperti Hasif Hamsyari dan Farissa Hany).Perempuan beragama Islam, muslimah.


Nama URL dan mana datangnya idea itu:

Dari mana datangnya? dari nama pena aku sendiri. Nama pena aku, N Athirah. jadi, aku gabungkan terus untuk url blog, nathirah.


Method penulisan blog anda:
Secara umumnya, penulisan blog aku berasaskan catatan-catatan yang biasa (mungkin agak membosankan). Sesekali diselitkan artikel-artikel, luahan hati serta karya-karyaku sendiri.
P/s: Sewaktu aku masih aktif menulis blog sekitar awal tahun ni, Adham suka baca artikel-artikel melalut aku. Hahaha...

Perasaan anda apabila melihat blog org lain lebih menarik daripada blog anda:
Cemburu? Memang. Hohohoho... Tapi, tak adalah sangat. Sebab biasanya aku lebih akan berasa takjub. Then, ada masa, aku edit la blog aku sendiri.

Bila wujudnya blog anda:
1 Januari 2008
Seingat aku, blog aku lahir pada tahun 2007...  Tapi, mungkin aku dah tukar blog dan blog tu dah di-delete (pelupa!)

Siapa orang pertama yang menjadi pengikut anda:
Seorang penulis muda kelahiran Sarawak yang bercita-cita tinggi dalam dakwah Islamiah dan kini sedang menyambung pengajiannya di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia, Petaling Jaya, Selangor.

5 orang yang telah ditag:
1. Lukhman Al-Yusufi
5. Azrul Amin

2 ulasan:

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...