Sunday, April 11, 2010

Sembang-sembang Tan Sri Ismail Husin (Ketua 1 GAPENA) bersama PERWILA

Akhirnya semalam aku tertidur awal. Penat sangat. Badan aku pun sakit... Dan aku dah dijangkiti demam. Huhuhuhuhu...

Jadi, luahan yang aku nak tulis tu, aku publish karang saja lah. Ni, aku nak cerita sikit. Jam 11 pagi tadi, aku dan ibuku dijemput ke Bilik USIA untuk perjumpaan ahli PERWILA (Persatuan Penulis W.P Labuan) bersama Tan Sri Ismail Husin yang merupakan Ketua 1 GAPENA.

Walaupun demam, aku gagahi juga lah pergi sebab bila lagi nak dapat peluang begini kan. Sebelum bersurai, kami semua merarau (makan) di Malindo yang bersebelahan dengan Bangunan USIA.

Oklah. Aku tak ada nak cerita apa sangat pun. Gambar-gambar pun tiada kat aku. Ada kat ibu aku. Insya-Allah nanti ibu aku masukkan kat blog dia > Norgadis Labuan.

No comments:

Post a Comment

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...