Selasa, 6 April 2010

Norgadis Birthday Contest 1


Ha... ini pula contest dari Blog Norgadis Labuan. Sebenarnya tak perlu nak tulis entri pun untuk contest ni. Tapi, aku tulis juga entri ni untuk promosi kat pembaca-pembaca blog aku ni.

Utuk join contest ni, korang click  saja pada banner contest di atas.

Daripada Norgadis Labuan (entri dari blog Norgsdis ini tidak ada perubahan walau sepatah perkataan pun daripada penulis.. untuk lebih lanjut, terus saja ke blog Norgadis...hanya click banner contest di atas):

Aku teringin sangat nak buat contest untuk follower aku sempena birthday aku 03 April 2010 ini yang ke 39 tahun. (tuanya aku huhuhu) Tapi aku taklah buat contest yang berat2. Memandangkan hadiahnya pun nampak ringan2 je...
Sepulau Sekasih Kita
Hadiah untuk pemenang Utama: 1 Pelekat Bermegnet, 1 Key Chain dan Sebuah buku Antologi Puisi Penulis WP Labuan "Sepulau Sekasih kita" (Ada 11 buah puisi aku kat dalam tu).

2 hadiah saguhati: 2 Pelekat Bermagnet setiap seorang (utk 2 orang je)

Syarat -syarat untuk join:

* terbuka kepada semua followers aku (Kalau yang belum follow, follow dululah...)
* letakkan banner "Norgadis Birthday Contest 1" di sidebar blog anda sepanjang contest ini dan linkkan ke entry ini.
* tulis ucapan selamat hari lahir untuk aku (Penting tu) di ruang komen
* Tinggalkan link anda di ruangan komen
* Pemenang dipilih secara cabutan ...

Norgadis Birthday Contest 1 berakhir pada: 17hb April 2010, jam 12.00 malam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...