Thursday, April 8, 2010

Macammana aku nak mula...?

Aduh... bingungnya aku...

Kredit Celcom-ku dah masuk petang tadi lepas aku bekirim kat Fazlianah tadi pagi. Tapi, aku tak tau macammana nak mula. Maksud aku, aku tak tau macammana nak mesej kat si Khairul Anwar. Lama tak contact, lain pula rasanya. Kalau dia mesej aku dulu, boleh la kali aku reply. Tapi, dia tak ada mesej pun. Aduii...

Bingung aku eh...

Dah lah hari Sabtu ni aku ada perbarisan... dan aku jadi maskot "bee". Sabtu depan pula ada pertandingan nasyid...
Aduh... nasyid lagi last minutes. Dah tu, kat S.M Teknik pula tu tempat pertandingannya. Aduuuh...
Weii... bengong aku... Tolonglah komen sikit... tu pun kalau ada orang baca entri ni... dan kalau ada orang sudi komen... huhuhuhuhu...

-Tak ada cerita kat sekolah? Aku dah lupa dah... semuanya dah aku bawa tidur kat sekolah tadi... Hehehehe...-

No comments:

Post a Comment

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...