Monday, April 12, 2010

Entri Sekejap

Hari ni aku demam. Masa Add Math tadi aku mengampai tidur. Sekarang aku sibuk siapkan kerja sekolah. Ni sempat sekejap ja tulis entri blog. Aku tak ada masa nak update blog aku dan blog kelas aku sekarang ni.

Tazkirah tadi tu pun aku dah letak berjadual.

Aku sebenarnya tertunggu-tunggu teks syarahan dari Ustazah Syayuzie. Ustazah emailkan ke tidak ni...?
Minggu depan hari Selasa, aku ada pertandingan nasyid di SMK Labuan. Hari Khamisnya pula aku ada pertandingan syarahan di SMK Pantai. Teks belum dapat... kelam-kabut juga nak hafal ni.

Aku target, kalau boleh nak menang syarahan ni. Korang doakan k... hehehe...

Oklah. entri sekejap saja ni. Aku chow dulu...
Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...