Thursday, April 8, 2010

Entri Ketiga Untuk Hari Ini

Boring... nak buang tebiat melalut dalam ni kejap...

Entri pertama tadi, Tazkirah... Entri kedua, catatan harian biasa dan kebingungan... yang ni entri ketiga pula, entri mengarut seketika...

Sekarang ni aku dah kembali mula aktif berblogging. Entahlah dapat bertahan terus macam ni atau tidak. Tapi, sekurang-kurangnya tekanan aku kurang juga kan. Sebab, kira macam ada tempat aku 'berbual' la dengan cara ini. Nak harapkan chatting kat YM... haram... susah sangat-sangat nak dapat.

Lagu dalam blog ni pun aku dah ubah lagi. Aku rasa lebih baik aku tukar...sebab, asal dengar lagu "Memori Berkasih" nyanyian Achik Spin dan Nana kat blog aku ni, confirm menguap. Jadi, kalau dengar lagu nasyid ni, ok juga sikit. "Sebuah Pertemuan"... agak-agak ada kaitan dengan diri aku tak...?

No comments:

Post a Comment

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...