Ahad, 7 Mac 2010

Come Back

Lama aku tak update blog aku ni. Kesian kat blog ni terbiar saja kan.

Bukan aku sengaja tak update, tapi, sejak kebelakangan ni ada saja program-program aku baik dalam sekolah mahupun luar sekolah. Bila aku nak letak kat blog, ada saja yang menyebabkan kerja tu terbantut. Mana tidaknya, setiap kali balik rumah, penat... sampai tertidur-tidur lagi. Hahahahaha...

Ni baru aku nak update... Ada beberapa aktiviti yang akan aku masukkan dalam entri-entri blog aku nanti. Kepada yang rajin/sudi baca blog aku ni, aku minta maaf la sebab tak update blog sebelum ni. Kepada yang tak berapa minat/sudi nak baca tu, tak apalah. Aku tak ada nak kisah sangat. :D :D :D


P/s: In the same time, I miss my sister at Melaka... Hehehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...