Khamis, 25 Februari 2010

-Bosan-

Waktu aku menulis entri ini, aku berada di Makmal Komputer Kecil (bersebelahan dengan Makmal Komputer) di sekolah aku. Yang sebenar-benarnya, aku boring sangat duduk kat sini. Aku terpaksa online Yahoo! Messenger menggunakan email sahaja sebab tak ada installer Yahoo! Messenger kat komputer ni. Dah tu, tak pula boleh online guna Yahoo! Messenger BETA sebab disekat oleh Jabatan Pelajaran. Huhuhuhu.... Shoutmix kat blog aku pun tak boleh baca, juga disekat oleh Jabatan Pelajaran.

Boring + bosan + boring + bosan = Bengang

Aku pun tak tahu nak buat apa kat sini. Lebih kurang jam 4 petang nanti barulah aku balik ke rumah. Perut aku dah meragam... makanan dah aku habiskan waktu rehat tadi... huhuhuhu...

Boring la... asyik nak cakap boring saja. Hahahahaha... bukan apa pun... aku duduk kat sini tak ada kerja.
Aku stay kat sekolah ni pun sebab temankan si Hidayah buat kerja bulettin-nya sebab tugasnya sebagai Ahli Bridget Bestari di bahagian bulettin. Aku pula, tak ada kerja lagi. Rizaizy pun satu juga tak datang. Kalau dia datang, dapat juga aku uruskan dia untuk membuat profil Tagged dan me-reka blog. Aih... boring eh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...