Wednesday, January 13, 2010

Komputer Aku Problem!!!

Komputer aku problem... tolong aku... huhuhu...

Tadi petang aku baru ja balik dari sekolah. Sekali aku on komputer yang biasa aku guna (komputer versi lama...screennya gelap...tak macam komputer yang aku guna untuk tulis entri ni), screennya bukan lagi gelap macam biasa... tapi hitam habis. Macam tak on komputer. Mulanya aku sangka tak tertekan suis. Rupa-rupanya dah sot. Aih... aku kira nak sambung tulis cerpen aku yang aku save kat desktop komputer tu, tapi, malang tidak berbau.

Geram eh... aku mau buat macammana dah sekarang????!!!!

Dahlah setiap kali komputer tu on, Yahoo! Messenger aku online. Bayak lagi file yang aku simpan kat dalam tu... Kenapalah komputer tu mau sot macam ni...............?????????? Ish.......................

No comments:

Post a Comment

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...