Sabtu, 16 Januari 2010

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL

Contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" sudah menghampiri penghujungnya. Jangan buang masa lagi... segera ke link "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL"

Hari ni aku nak cerita sikit pasal nama blog aku ni. Dulu aku letak "Catatan Penulis Remaja Muslimah" kan. Sekarang, "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL | N Athirah Penulis Muda Malaysia". Nak tahu kenapa? Teruskan membaca entri ni :D

Seperti dalam artikel "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" yang lepas, aku ingin menyahut cabaran contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL". Salah satunya adalah dalam bidang penulisan itu.
Jadi, N Athirah menyahut cabaran HIDUP BERANI UNTUK GAGAL untuk menjadi Penulis Muda Malaysia.

Hahahaha... aku mengarutkah? Tak kisahlah... buat masa ni, aku guna nama blog "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL | N Athirah Penulis Muda Malaysia". InsyaAllah nanti aku akan tukar kembali kepada "Catatan Penulis Remaja Muslimah" seperti yang tertera pada banner kat blog aku ni.

Sebelum aku akhiri penulisanku untuk entri yang mungkin pada pandangan pembaca adalah melalut dan mengarut, sekali lagi aku ingin menyeru (ceh) pembaca dan blogger di luar sana, cepat-cepatlah sahut cabaran "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL". Bukan susah sangat pun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...