Rabu, 13 Januari 2010

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL | Ubah suai link dan pembaharuan entri

Hahahaha... ada kena-mengenakah "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" dan tajuk 'Ubah suai link dan pembaharuan entri' tu? :D

Hm... dalam masa terdekat ni, aku akan buat pengubah-suaian link untuk blog aku ni. Tapi, bukan url blog ni tau. Maksud aku yang kat header tu... seperti Koleksi Cerpen, Koleksi Puisi, dan entah apa ntah lagi. Sekarang, kalau korang tekan link tu, takkan membawa korang ke mana-mana pun. Aku nak menjamin keselamatan untuk karya-karya aku (aiseh)... So, aku nak edit semua yang berkaitan tu.

Dan lagi, aku akan membuat pembaharuan entri tu maksudnya aku akan memasukkan entri tazkirah pada setiap hari (kecuali pada ketika aku tidak mempunyai masa terluang...maklumlah, dah form 5 ni ada lagi perkara yang lebih penting daripada blog kan...). Ini mungkin adalah permulaan aku dalam melaksanakan 'amar ma'ruf nahi munkar'.

Hmm... aku tak ada apa-apa nak cakap sangat sebenarnya. Cuma, aku nak seru pembaca blog ni dan blogger-blogger lain di luar sana (aiseymen), sahutlah cabaran contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL". Lebih RM4,000 telah disediakan untuk contest ini. Apalagi, rebutlah peluang yang dah ada kat depan mata tu. Cepat click: "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...