Friday, January 15, 2010

GERAM DENGAN VIRUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pendrive aku kena serang virus!!!
Punya main aku geram!!!...semua file dalam pendrive aku tu, aku tak boleh baca................. macammana nih???!!!!!

Teruk betullah.......
Aku rasa ni mesti pasal aku guna pendrive kat komputer di Bilik Dokumentasi di sekolah tadi... aku tengok komputer tu macam ada virus... tapi waktu tu pendrive aku dah guna kat dalam tu...

Aduii... macammana nih???????????
Aku dah cuba buang virus tu guna Smadav... tapi file-file dalam pendrive aku tu tak boleh baca... dah lah kat dalam tu macam-macam ada... karya aku segala ada kat dalam tu...

Bengang aku sekarang ni... siapa boleh tolong weih????????? Tolong aku.........

3 comments:

  1. virus dlm pndrive senang buang. ia jd hidden file. buka my computer - pilih menu tools - folder option - untick hidden files - buang files x berkenaan. komputer diguna byk tgn biasa byk virus. sama bkongsi jarum suntikan
    - mr_ajiey -

    ReplyDelete
  2. virus brada dlm hidden files. untick hidden files

    ReplyDelete
  3. dah ok da... pagi tadi saya uruskan...

    ReplyDelete

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...