Sabtu, 14 Mac 2009

Pembuka kata

Alhamdulillah...
Inilah kali pertama aku menghantar catatan di blog terbaru ini. Dengan ini, bersedialah sudah aku memulakan penulisan di blog baru dan berhenti menulis di blog lama.

Kalau anda sebagai pembaca blog ini perhatikan sendiri, tidak banyak perubahan blog sekarang dengan blog lama kan...? Sebab aku minat cara aku ni. Hehehe... cuma, ada pembaharuan sedikit yang ingin aku buat. Itupun idea berdasarkan penulisan pertama ibu aku di blognya yang baru sahaja dibinanya.

Oklah. Tiada apa sangat yang ingin aku katakan di sini. Selamat membuka lembaran baru blog DetektifAthirah a.k.a N Athirah... :-bd

Salam Penulis... Salam Pembaca...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan yang anda hantar akan menunggu masa untuk diapprove oleh penulis...
Harap maklum...